Návod ako postupovať pri reklamácii:

 

V prípade reklamácie je potrebné zaslať v čo v najkratšom čase tovar s reklamovanou závadou na adresu Kaufmann s.r.o. Kurimka 12, 09016 Cernina. Na reklamáciu máte to zákona 24 mesiacov od kúpy tovaru.

Balík musí byť riadne zabalený tak, aby sa zabránilo poškodeniu a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závad( reklamačný formulár )a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail). Tovar nám odošlite doporučene Slovenskou poštou ako doporučený list ( najlacnejšia variácia ).

 

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Prepravné a iné poplatky nevraciame.

 

Reklamačný formulár si stiahnite tu

Pozor!! Doklad o kúpe ( faktúra ) nutnosť.