Často kladené otázky

Kto sa pýta, ten dostane odpoveď :) Tu nájdete niektoré vaše často kladené otázky. Ak ste nenašli odpoveď ktorá Vás zaujíma, prosím, kontaktujte nás!

Je možne vrátiť tovar bez udania dôvodu? 

Áno, tovar môžete vrátiť aj bez udania dôvodu a to do 14 dni od prevzatia zásielky. Toto právo Vám vyplýva z § 7, odst. 1  zákona č. 102/2014 Z.z.  Takže nebojte sa nákupov u nás =)                                                                                                    Tovar je potrebné vrátiť v stave akom Vám bol doručený t.z. nenosený, čistý, v pôvodnom obale a štítkom na tovare. Spolu s tovarom nám je potrebné odoslať formulár na vrátenie a výmenu tovaru + originál alebo kópiu faktúry ktorú ste obdržali spolu s tovarom.  

Keď mi tovar nesedí dá sa vymeniť ?

Áno, tovar ktorý Vám je malý alebo veľký poprípade sa Vám nepáči farba je možne vymeniť do 14 dní od prevzatia zásielky. Poštovne pri opätovnom doručovaní Vám u nás neúčtujeme takže nebojte sa výmeny u nás =) Tovar je potrebné vrátiť v stave akom Vám bol doručený t.z. nenosený, čistý, v pôvodnom obale a štítkom na tovare. Spolu s tovarom nám je potrebné odoslať formulár na  výmenu tovaru + originál alebo kópiu faktúry ktorú ste obdržali spolu s tovarom.  

Aká je doba doručenia

 Doba doručenia závisí od viacerých faktorov. Tie si popíšeme v tejto otázke. Priemerná doba dodania je 1-3 pracovné dní.         1. prvým faktorom je prebiehajúca akcia. Počas akcie je zvýšene množstvo obj. vtedy dochádza k predĺženiu expedovania tovaru. Ničoho sa Však nemusíte obávať tovar Vám nepríde až za mesiac ale 1 až 2 dni neskôr ako je priemerná doba dodania =) Nie je to však pravidlo. Tovar sa stále snažíme odoslať v čo najkratší čas. 

2. Druhým faktorom môže byť chyba v systéme. Uvedieme príklad. Krásna červená bunda je zobrazená na našej stránke a tvári sa že je dostupná ale v skutočnosti je už vypredaná. V takomto prípade sa tovar ihneď objednáva u nášho dodávateľa aby sme tento chýbajúci model doplnili na sklad a Vám ho odoslali v čo najkratší čas. Ničoho sa Však nemusíte obávať tovar Vám nepríde až za mesiac ale 1 až 2 dni neskôr ako je priemerná doba dodania =)

Aká je doba doručenia keď Váš balík opusti náš sklad.

Tovar ktorý bol odoslaný a prevzal ho kurier Vám bude doručený na druhý pracovný deň. O tomto procese sa dozviete emailovou notifikáciu a SMS od kurierskej spoločnosti. Môže sa stať že počas obdobia ako sú Vianoce môže byť balík doručený o deň neskôr. ( s tým ale skúsenosť ešte nemáme ) 

Aká je cena poštovného.

Poštovné u nás stoji len 3,45€ s DPH. K poštovnému neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky za balné a podobne.                            Doručenie až k Vám domov zabezpečuje kurierská spoločnosť DHL.   

Ako a čím sú chránené moje osobné údaje.

Vaše osobné údaje a ich ochrana sú u nás na prvom mieste spolu s vašou spokojnosťou pri nákupoch.                                      Tieto citlivé údaje nám pomáha zabezpečiť SSL certifikát. Čo to vlastné znamená ? 

SSL Certifikat: Digitálne certifikáty sú základným kameňom zabezpečenia, poskytovaného protokolmi SSL/TLS na internete. Pomáhajú šifrovať napríklad spojenie medzi používateľským prehliadačom a serverom, kde dochádza k výmene citlivých dát.

Druhou, rovnako dôležitou vlastnosťou SSL protokolu je potvrdenie pravosti servera, s ktorým komunikujeme. Jeho pravosť nám pomáhajú overiť webové prehliadače pomocou rozkliknutia "zámku" v adresnom riadku, alebo výrazne zeleným zafarbením adresy pri navštívení www stránok, zabezpečených EV certifikátom. Viď obrázok.

Ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru.

Zhrnieme to v krátkosti. jedným klíkom TU Vás presmerujeme na odkaz kde sú všetky potrebné info. Alebo TU =) 

Čo ak boli porušené moje práva.

Ak sa domnievate že Vám boli odopreté vaše práva alebo mate podozrenie že si neplníme všetky povinnosti v súlade zo zákonom môžte o tom upovedomiť organ dozoru ktorým je:

Orgán dozoru:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie,

so sídlom v Prešove pre Prešovský kraj,

Obrancov mieru 6

080 01 Prešov

odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

e-mail: pr@soi.sk

Keďže v našej spoločnosti nepracujú roboti ale obyčajný ľudia boli by sme vďačný v prípade nejakých nezrovnalostí aby ste pred tým než kontaktujete inšpektorát kontaktovali nás. Mýliť sa je ľudské. preto si takéto právo vyhradzujeme =) Pretože sa riadime heslom (náš zákazník, náš pán) všetko sa snažíme riešiť tak, aby bol náš zákazník vždy spokojný. (Namiesto slov sú tu recenzie na Facebooku a Heureke)